Veelgestelde vragen

Wat is Events Holland?

Events Holland is een evenementenbureau gespecialiseerd in groepsarrangementen, touroperating,
bedrijfsevenementen en publieksevenementen.

Wanneer ik een offerte aanvraag, is mijn arrangement dan direct geboekt?

Nee, u kunt op onze website een vrijblijvende offerte opvragen voor het gewenste arrangement. Hierin staat wat meer informatie over het desbetreffende arrangement en de bijbehorende kosten. Op basis van een offerte kan aangegeven worden of u hiervan gebruik wilt maken of niet en of er nog aanpassingen zijn.

Ik wil een arrangement boeken maar ik kom niet aan het minimale aantal personen

Wij adviseren u om even contact met ons op te nemen. Vaak is er veel mogelijk, maar zullen de vaste kosten per deelnemer dan wat hoger worden.

Tot wanneer kan ik kosteloos annuleren?

Na het boeken van een arrangement is het niet mogelijk om kosteloos te annuleren. Totdat het arrangement bevestigd wordt is kosteloos annuleren mogelijk. Na het maken van de reservering is annuleren wel mogelijk, alleen dan worden annuleringskosten in rekening gebracht. Deze zijn terug te vinden in de algemene voorwaarden van Events Holland.

Hoe kan ik de betaling voor mijn arrangement verrichten?

Na het ontvangen van de bevestiging wordt ook een (aanbetalings)factuur opgesteld voor het desbetreffende arrangement. Deze dient vooraf betaald te worden per bank. Eventuele extra kosten die zijn gemaakt tijdens het arrangement, zullen na afloop gefactureerd worden.

Kan ik aansluiten bij een stadswandeling?

Nee, het is niet mogelijk om aan te sluiten bij een andere groep. Groepen reserveren een programma exclusief. We voegen geen groepen bij elkaar en hierdoor is het niet mogelijk om aan te sluiten bij een andere groep.

Kan ik na het boeken van het arrangement nog het personenaantal wijzigen?

Na de bevestiging van uw arrangement is het nog zeker mogelijk om het aantal personen te wijzigen. U kunt tot uiterlijk 3 werkdagen voorafgaand uw evenement het aantal personen wijzigen tot het minimum aantal personen, mits dit anders vermeld is in de bevestiging.

Ik heb een arrangement geboekt maar de weersvoorspellingen zijn slecht, wat nu?

Omdat het Nederlandse klimaat nogal wisselvallig is, kan het zijn dat er slecht weer op komst is op het moment dat uw arrangement plaatsvind. Indien dit het geval is zal enkele dagen vooraf contact opgenomen worden voor alternatieven. Dit zal altijd in overleg gaan, om te kijken op welke manier we toch een passend programma kunnen bieden. Uitgangspunt hierbij is altijd dat de veiligheid van de gasten voorop staat en niet in het geding mag komen. Bij een klein regenbuitje zal het arrangement dus gewoon doorgaan. Als de veiligheid niet gewaarborgd kan worden, zal gekeken worden naar een passend alternatief.

Wanneer kunnen we Events Holland het beste bereiken?

Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 bereiken per telefoon op 0229-216527, per mail op info@eventsholland.nl en op onze chatfunctie die je rechtsonder op deze website vindt.

Verzorgen jullie ook maatwerk programma's? Met daarbij communicatie, registratie en andere bijkomende zaken?

Jazeker, we werken voor 90 % van onze klanten juist op deze manier. Sommige klanten willen echt alles uit handen gehaald hebben, dit doen we dan ook. Neem gerust contact met ons op om u te laten overtuigen van onze services. Of het nu gaat om bijvoorbeeld het coördineren van de registraties, een oppasservice, een fotograaf, een ludieke openingsact, etc. We zijn sterk in maatwerk!